Aby uczniowie lub ich opiekunowie mogli korzystać z dziennika elektronicznego konieczne jest wprowadzenie przez wychowawców klas do systemu adresów e-mail, z których użytkownicy będą korzystać podczas logowania.
Pierwsze logowanie wymaga utworzenia hasła dostępu.
Procedura tworzenia hasła dostępu:
Uruchomić witrynę https://uonetplus-dziennik.vulcan.net.pl/powiatwalecki i na stronie głównej klinknąć przycisk zaloguj
Na stronie logowania wpisać adres e-mail (ten sam, który został wprowadzony do systemu przez wychowawców klas) i kliknąć odsyłacz Przywracanie dostępu
Na stronie Przywracanie dostępu dokonać autoryzacji operacji poprzez przepisanie liter lub cyfr z obrazka. Jeśli tekst jest nieczytelny, można wygenerować następny za pomocą ikony Zmień próbkę. Następnie wprowadzić adres e-mail i kliknąć przycisk Wyślij wiadomość.
Wyświetli się strona Podsumowanie operacji informująca, że na podany adres e-mail wysłano wiadomość zawierającą dalsze instrukcje
Odebrać wiadomość e-mail, przeczytać ją i kliknąć odsyłacz do strony, gdzie możliwe będzie wprowadzenie hasła dostępu.
Dokonać ponownie autoryzacji i wprowadzić dwukrotnie własne hasło dostępu.
Po poprawnym wprowadzeniu hasła pojawi się okno podsumowania operacji z informacją, że hasło zostało zmienione.
Zamknąć okno przeglądarki.
Uruchomić ponownie witrynę https://uonetplus-dziennik.vulcan.net.pl/powiatwalecki
Zalogować się podając swój adres e-mail i utworzone hasło.